Kelas Sarapan Minda Bersama Blogger Eizil

Kelas Sarapan Minda Bersama Blogger Eizil

Diari MommaVogue
Hari ni anak-anak bangun dengan gembiranya sebab nak pergi main kat playground shakeli (baca shaklee ye). Diorang tak tahu yang ibunya ni lebih excited sebab nak sarapan minda bersama blogger Eizil. MV pernah jumpa blogger Eizil ni dalam majlis berbuka puasa anjuran Casa Ombak tahun ni tapi segan nak bertegur sapa. Ye lah, beliau blogger 'tua' yang banyak pengalaman kalau nak dibandingkan dengan MV yang baru nak tumbuh tunas gitu. Memang simpan aje lah niat nak bertegur sapa tu kan.. Eh,melalut pula MV ni. Okey, kami gerak dari rumah pukul 9 pagi. Tapi, silap percaturan ada saja hal anak-anak syurga ni, kami sampai lewat 15 minit. Rugi dah ilmu yang ketinggalan tu. Mana yang sempat MV kaut ilmu sajelah. Ngam-ngam ho time MV masuk tu cikgu tengah tanya soklan untuk tajuk artikel. Memang…
Read More