Tidur Lena Tanpa Gangguan Nyamuk!

Tidur Lena Tanpa Gangguan Nyamuk!

Daily Care, Healthy Beauty, Herbal Blend® Multi-Purpose Cream, Shaklee Products, Testimonials, Tips
Tidur Lena Tanpa Gangguan Tidur lena tanpa gangguan | Sakit hati kan bila nak tidur, tapi ade benda halus berbisik-bisik di telinga? Asyik bunyi "ngeng..ngeng..ngeng". Kalau zaman dulu, memang terus pasang kelambu tapi zaman dah serba moden ni tak ramai dah nak pasang kelambu. Nak pula anak jenis tidur golek-golek berposing sampai keluar dari 'landasan' katil. Nak berkelambu macam mana gayanya? Kesian bila tengok badan anak penuh merah kesan gigitan nyamuk, asyik bergaru sepanjang malam dan akibatnya tidur pun tak lena. Instead of kita menepuk kedua belah tangan kita dengan perasaan geram ataupun kita bangun dan turun dari katil untuk capai Shieldtox, fumakilla dan segala bagai spray nyamuk tu, pastu spray dan bunuh mereka secara beramai-ramai, lebih elok bagi kita ambil alternatif lain kan? Lagipun, spray nyamuk ni akan bagi kesan kesihatan kepada mereka yang ada masalah…
Read More