Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Perjalanan

Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Perjalanan

Bone Health, Cinch® Energy Tea Mix, Health Info, Healthy Nutrition, Healthy Weight, OsteMatrix™, Performance® Natural Orange, Shaklee Products, Sports Nutrition, Stress, Testimonials, Tips
Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Perjalanan Kekal cergas bertenaga sepanjang perjalanan | Memandu jauh, berjam-jam samada malam ataupun siang memang meletihkan dan mengantuk kan? MV tau, dan pernah rasa kerana sebelum MV bekerja kat umah macam sekarang. Yes, sorang-sorang. Masa tu anak dara lagi, belum berkahwin. Memang memenatkan dan mengantuk. Nak borak pun takda rakan sebelah. So apa MV buat? Singgah stesen minyak, beli roti Gardenia coklat yang 70 sen satu tu, Nips dan Kit Kat. Now, hubby sorang yang drive. Tidak dinafikan bila nak jalan jauh ni sakit badan, kebas anggota badan, pening dan sebagainya memang tak dapat nak dielakkan. Tambahan pula bila ada anak kecil, memang akan kerap berhenti la kat RnR. Nak mandikan anak, buang air besar la, anak nak makan la. Bukan anak-anak je, ibubapa pun sama kan?  :-) Tips untuk…
Read More