Ramuan Hebat dari Bahan Semulajadi untuk Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

By | February 1, 2016
If Benefit To You Please share...Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterShare on Google+5Share on Facebook0

Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita | Alhamdulillah semalam MV dapat beli sebotol Vivix® selepas hampir 3 tahun perjalanan penyusuan anak kedua MV. Vivix® tidak digalakkan untuk ibu menyusu dan hamil atas sebab kandungan antioksidan dan polifenol yang tinggi didalamnya.

Suka sangat sebab mana tahu dengan konsisten Vivix® sebotol ni ada rezeki MV hamil anak ketiga pula. Kolagen MV dah pernah amalkan dulu semasa menyusukan adik. Yang hairannya, si adik ni memang suka menyusu tau, maybe ada bau ikan kot dalam kolagen tu. Weee~~~

Masa amalkan kolagen dulu, terasa sangat kesannya seawal 5 hari. Pantaskan? Kolagen ni molekulnya sangat ringan, sebab itu senang nak diserap oleh badan. Hanya bancuh dengan air tanpa kacau, then terus minum!

Kalau sesiapa yang pernah mencuba pasti tahu kebaikannya. Ramai orang ingat kolagen ni nak tegang sana sini, tapi sebenarnya manfaat kolagen lebih daripada itu dan ianya sangat penting untuk badan kita.

Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita dengan Collagen Powder

Pasti ramai yang nak tahu apa ramuan hebat yang terkandung didalam kolagen Shaklee ni kan?

Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

#1. Kolagen dari sisik ikan merah

  • sumber kolagen yang sangat tahan lasak dan elastik, kesepaduan sel dan berkapasiti tinggi bagi mengekalkan kelembapan dan jsisim molekul yang rendah untuk penyerapan terbaik.

#2. Ekstrak Biji Camellia japonica

  • Biji ini mengandungi asid oleik iaitu sati emolien dan pelembap kulit yang hebat. Ianya juga mengandungi isoflavon yang bertindak sebagaoa antioksidan semulajadi .

#3. Ekstrak Pfaffia

  • membantu asid hyaluronic dan gungsi kolagen, yang menjadikan kulit sentiasa lembap dan licin. Ianya juga bermanfaat untuk menstabilkan hormon.

#4. Elastin dari kolagen ikan

  • Kolagen ikan mengandungi elastin yang bekerjasama dengan kolagen untuk mengekalkan kulit sentiasa tegang, anjal dan elastik

#5. Vitamin B dan C

  • Vitamin B penting untuk metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel
  • Vitamin C pula menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan sel dalaman kita

#6. Ekstrak kerang

  • Glucosamine adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi

#7. Lactobacillus acidophilus

  • Bakteria ini membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen

Sana sini orang duk sebut-sebut kebaikan Vivix® ni, Alhamdulillah dengan izin Allah sudah ramai perokok tegar yang dah berhenti merokok, pesakit strok sudah boleh berjalan, pesakit kanser disahkan bebas kanser dan macam-macam lagi.

“Rokok terasa Pahit setelah Mencuba Vivix”

Vivix® Kaya Ramuan Hebat dari Bahan Semulajadi untuk Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

Jeragat semakin pudar dan Kulit Nampak Bersih

Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

Antara bahan yang terkandung dalam Vivix® adalah:

  1. Muscadine Grape dengan nama saintifiknya ‘Vitis Rotundifolia’ merupakan anggur yang luarbiasa, terkenal dengan profil yang kaya dengan polifenol unik dengan pelbagai khasiat kesihatan. Ia mengandungi spektrum polifenol yang menyeluruh seperti resveratrol dan kuersetin. Tambahan pula, perbezaan kromosom yang terdapat pada Anggur Muscadine iaitu sebanyak 20 berbanding 19 kromosom bagi anggur biasa dapat menghasilkan Asid Elagic yang telah terbukti mampu meningkatkan fungsi, prestasi dan keberkesanan keseluruhan sel.
  2. Polyganum Cuspidatum yang dikenali sebagai ‘Japanese Knotweed’ kaya dengan Resveratrol. Resveratrol merupakan sumber polifenol terhebat yang dipercayai berpotensi meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan tubuh secara menyeluruh.
  3. Purple Carrot dan European Elderberries merupakan tumbuhan unik yang kaya dengan sebatian anthocyanins nya. Anthocyanins merupakan sejenis antioksidan yang telah dikaji secara meluas dapat menyokong kesihatan selular dan menyekat tindak balas tekanan biologi.

Jom tengok apa kata pengguna lain yang sememangnya pengamal tegar Vivix® dan collagen powder ni.

Testimoni #1

Kesan ‘laugh line’ berkurangan selepas 21 hari pengambilan collagen.

Ramuan Hebat dari Bahan Semulajadi untuk Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

Testimoni #2

Kesan pigmentasi semakin samar. Kesan calar-calar sunburn semua sudah tiada.

Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

Testimoni #3
Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

Inilah dia Datin J pengguna tegar shaklee sejak 2010 . Vivix dan collagen adalah kegemarannya. .

umur beliau dah 53 thn punya 3 org cucu…gambar dengan cucu 2 tahun lepas..yang berwarna hijau last disember.

Testimoni #4

 

Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

Ni pulak Datin L jiran kami pengguna tegar supplement shaklee…

Products kegemaran beliau adalah vivix dan collagen…umur 43 thn tp nampak mude….

Jangan tunggu lagi. Dapatkan satu botol untuk anda!

Yes, I Want To Order Right Now!

It’s Easy To Order…

MV sediakan link paling mudah sekiranya anda berminat nak buat belian secara terus ke laman sesawang shaklee..hanya klik pada imej eSell yea 😉

esell-shaklee-logo-500x351

10 thoughts on “Ramuan Hebat dari Bahan Semulajadi untuk Kulit Lebih Sihat dan Cantik Jelita

  1. si bongkok

    Padan laa kulit orang rumah tak berapa nak GEBU/LICIN/PUTIH MELEPAK…

    Patutnya bagi sisik ikan merah bukan sisik ikan masin bulu ayam…

    Terbaik laa info ini!

Comments are closed.