Rahsia Jerawat Cepat Kering dan Parut Cepat Hilang!

By | July 7, 2015
If Benefit To You Please share...Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterShare on Google+4Share on Facebook7

Rahsia Jerawat Cepat Kering dan Parut Cepat Hilang

Rahsia Jerawat Cepat Kering dan Parut Cepat Hilang | Oh jerawat!!! Siapa yang suka jerawat? Pastinya tak da siapa pun yang suka kan termasukla MV. Nak pula tinggal lagi 2 minggu nak menyambut lebaran. Pastinya kelam kabut nak cari produk untuk cantikkan muka kan?  😉

MV nak berkongsi Rahsia Jerawat Cepat Kering dan Parut Cepat Hilang dengan anda semua!

MV mengamalkan  B-complex, Vitamin C, Vitamin E dan ESP setiap hari TANPA jemu!

Rahsia Jerawat Cepat Kering dan Parut Cepat Hilang

Setiap satu ni ada peranan dan kelebihan masing-masing. Sebab tulah bila ada yang tanya MV boleh kalau saya ambil 1 atau 2 produk sahaja? MV jawab mestila boleh TETAPI kesannya takkan sama la dengan apa yang MV pakai.

Anda mesti nak tahu kan kenapa MV suka sangat produk ni..jom baca sampai habis  😀

Vitamin C adalah antioksidan yang melindungi kulit dari pencemaran udara, buang toksin dalam badan dan menrangsang pembentukan kolagen.

Vitamin E Dengan selenium & grape seed extract ianya 50x ganda lebih berkesan berbanding Vita C. Menghalang sunburn, menghilangkan parut jerawat dan jeragat serta melembapkan kulit muka yang kusam dan kering.

Vitamin B-complex membantu mencegah pigmentasi dan mengurangkan jerawat.

ESP pula sumber protein untuk memperbaiki sel-sel kulit.Juga untuk menghilangkan kesan-kesan parut jerawat.

Jom MV kongsikan testimoni dari Puan Rolin..

Rahsia Jerawat Cepat Kering dan Parut Cepat Hilang

Awal puasa hari tu, muka saya tiba-tiba ‘dihinggapi’ jerawat besar. Tengok je la dalam gambar tu. Nampak jelas kan, 2 tompok merah tu. Sampai kawan-kawan ofis ramai yang tegur😓. Lepas dah baik jerawat, ADA PARUT PULAK !!!! 😭😭😭😭

Adoi dah bulan puasa ni baru la jerawat nak tumbuh. Tak lama lagi nak raya. Macam mana nak raya dengan muka bertompok ni? Maka saya pun gigih la consume suplemen2 KECANTIKAN saya :
✅ ESP
✅ Vitamin C
✅ Vitamin E
✅ B Complex

Tak miss setiap hari tau. Vitamin E tu bukan saja saya makan, malah saya sapu kat parut jerawat tu. Hasilnya lepas 2 minggu, tadaaaaa!!!! Alhamdulillah..JERAWAT CEPAT KERING & PARUT CEPAT HILANG. syukur dah hilang parut tu..Lega..

Apa-apa pun adalah lebih baik kita menjaga kebersihan kulit wajah dan menjaga pemakanan untuk mengelakkan jerawat dari menumpang di wajah kita. Bukan ke mencegah itu lebih senang dari merawat.  😎

Semoga tips tentang cara menghilangkan jerawat dengan cepat ini bermanfaat.

MV sediakan link paling mudah sekiranya anda berminat nak buat belian secara terus ke laman sesawang shaklee..hanya klik pada imej eSell yea 😉

Belian terus ke laman Shaklee

Untuk order produk Shaklee, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi mommavogue@gmail.com atau SMS/WA/Telegram ke 0122050258 / 0123950258

Masukkan ID MV sebagai penaja : 882633 jika anda ingin mendaftar keahlian secara ekspres (Express Enrollment) "Join Now" di www.shaklee.com.my.

place-your-order

Kami ialah Pengedar Sah Shaklee Bandar Baru Bangi. Cash On Delivery area Bandar Baru Bangi, Kajang, Semenyih dan Putrajaya.

Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak (Gdex/CityLink/Poslaju)

*DISCLAIMER

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

18 thoughts on “Rahsia Jerawat Cepat Kering dan Parut Cepat Hilang!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.