Pencuci Serbaguna Semulajadi TANPA Bahan Kimia Berbahaya!

By | July 15, 2015
If Benefit To You Please share...Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterShare on Google+4Share on Facebook0

Pencuci Serbaguna Semulajadi TANPA Bahan Kimia Berbahaya

Pencuci Serbaguna Semulajadi TANPA Bahan Kimia Berbahaya | Anda tahu tak kebanyakan bahan pencuci serbaguna sekarang ni banyak mengandungi toksik yang boleh meresap ke dalam tubuh kita melalui kulit dan pernafasan? Scary tau kalau anda baca fakta ni:

  • Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon
  • Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve adalah sejenis meurotoksin yang merengsakan hidung
  • Mortoflin ialah bahan toksik yag merosakkan hati dan ginjal
  • Ammonia yang terkandung didalam bahan pencuci ialah sejenis racun yang meregsakan kulit, mata dan sistem pernafasan

Dah tahu fakta ni mesti buatkan kita tak senang duduk kan?. Malah bukan perkara luar biasa bila kita sering mendengar pekerja cleaning menghidap penyakit kronik setelah bertahun-tahun mengadap pencuci bahan berkimia ni.

MV dulu pun selalu juga guna pencuci multipurpose yang dijual di pasaran. Namun selepas ramai yang berkongsi tentang keberkesanan Basic H2™, maka MV pun beli la sebotol. Botolnya kecil dalam 16oz saja. Not bad, sekalipun tak berbau wangi tetapi keberkesanannya 200% lebih bagus dari apa yang MV guna sebelum ni.

Basic H2™, pencuci serbaguna semulajadi yang buatkan MV rasa seperti Superwoman!

Pencuci Serbaguna Semulajadi TANPA bahan kimia

Fakta Basic H2™ Pencuci Serbaguna Semulajadi TANPA bahan kimia

  • Tidak bertosik, Membersih secara Semulajadi
  • Sesuai untuk membersihkan seribu macam jenis kotoran di rumah
  • Sesuai untuk sebarang permukaan yang boleh dicuci sama ada di dalam atau di luar rumah

MV pernah berkongsi cerita baju anak MV yang kotor kesan dari minuman MILO dan makan coklat dulu dan Basic H2™ hilangkan kesan kotoran tanpa menggunakan peluntur! Best sangat  😎

Basic H2™ juga pencuci serbaguna yang berkesan untuk menanggalkan kotoran pada sebarang permukaan yang boleh dicuci tidak kira di dalam atau di luar rumah. Lihat saja testimoni pengguna dibawah ni.

Pencuci Serbaguna Semulajadi TANPA bahan kimia

Dengan menggunakan Basic H2™, tangan MV tidak kasar, lembut je dan tak perlu nak menyental lantai separuh nyawa nak hilangkan kesan kotor.  😉

Pencuci Serbaguna Semulajadi TANPA Bahan Kimia

MV sediakan link paling mudah sekiranya anda berminat nak buat belian secara terus ke laman sesawang shaklee..hanya klik pada imej eSell yea 😉

Belian terus ke laman Shaklee

5 thoughts on “Pencuci Serbaguna Semulajadi TANPA Bahan Kimia Berbahaya!

Comments are closed.