Kuah Rojak Mak Bee Memang Sedap!

By | August 5, 2015
If Benefit To You Please share...Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterShare on Google+4Share on Facebook5

Kuah Rojak Mak Bee Memang Sedap

Kuah rojak Mak Bee memang sedap | Susah nak dapatkan kuah rojak buah yang sedap di bandar ni kan? paling sedap kuah rojak MAK BEE ni la yang MV pernah makan, kedah mai noh. Rasanya memang sedap sangat penuh dengan kacang tu. Makan saja macam tu pun dah sedap wehh 😉

Malam semalam ada pasar malam area seksyen 16, Bangi. So, MV terasa pula nak mencicah buah jambu tak da biji dan buah epal hijau dengan kuah rojak Mak Bee ni. Punya la nak cepat tak sempat nak terus cari buah magga uda. Kalau dapat buah mangga muda lagi la sedap. Amboi, meleleh-leleh air liur ni sambil taip entry.

Cuba tengok gambar kat bawah ni :

Kuah Rojak Mak Bee Memang Sedap

Inilah dia kuah rojak Mak Bee tu.. RM5.50 ja. MV terjumpa di kedai runcit kat kawasan rumah MV ni. Senang la, tak payah susah-susah nak kena pergi ke Bukit Gantang beli. Ada yang pernah makan juga? macam mana?. Suka tak?..

Jambu Batu dan Kuah Rojak Mak Bee memang sedap! Layan

Dan jangan tak percaya anak MV, Rania dan Humaira pun mengikut sama cicah jambu dengan kuah rojak ni, favourite depa dua la ni. Siap jilat bibir lagi kalu makan, menikmati sungguh.

Kuah Rojak Mak Bee Memang Sedap

Mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi kan? Tengok kakak makan tu, dengan penuh tekun kot.  🙂

Dah siap makan semua, maka wajibla MV telan 5biji Alfalfa Complex untuk detox pula. Baru la perut tak terasa sebu sangat.

21 thoughts on “Kuah Rojak Mak Bee Memang Sedap!

      1. hookiuyt87

        A’slkm. Boleh share location? X tw nk bli kt mna.. Huhu. Tq!

Comments are closed.