Category Archives: Pregnancy

Promosi Sempena Bulan Kemerdekaan Sehati Sejiwa!

Promosi Sempena Bulan Kemerdekaan Promosi Sempena Bulan Kemerdekaan | Nak tahu Promosi Sempena Bulan Kemerdekaan untuk Bulan September 2015 ni? Ramai yang dah kecoh ni sebab bulan ni promosi ESP beli 7 tapi bayar untuk 6 canister sahaja. Kalau tak suka nak beli banyak-banyak, beli 2 canister ESP pun BOLEH dapat diskaun 5%. Protein ESP Shaklee memang… Read More »

Kekurangan Asid Folik Punca Berlakunya Kecacatan Spina Bifida

Kecacatan Spina Bifida Kecacatan Spina Bifida | MV terdetik untuk menulis tentang tajuk ini apabila membaca satu artikel tentang bahaya kekurangan asid folik ketika hamil. Selalu dikaitkan dengan neural tube defects iaitu kecacatan spina bifida, anencephaly dan encephalocele. Bagi ibu hamil, MV pasti ianya bukan sesuatu yang asing kan? Spina bifida bermaksud “sumbing tulang belakang”. Ia berlaku apabila… Read More »

Meningkatkan Tahap Hemoglobin Secara Semulajadi

Meningkatkan Tahap Hemoglobin Secara Semulajadi Meningkatkan Tahap Hemoglobin Secara Semulajadi | Kita hanya tahu sebut sel darah merah saja kan? tetapi kita kurang nakk ambil tahu apa ada dalam sel darah merah dan fungsinya kepada badan kita. Hemoglobin adalah sejenis protein yang terdapat di dalam darah badan kita, yang mengangkut oksigen ke tisu-tisu dalam badan… Read More »

Berpantang Secara MODEN

Berpantang Secara Moden Berpantang secara moden | Secara moden dekat sini bukan lah ala-ala cowboy berlenggang sana-sini. Makan tetap jaga, badan tetap jaga. Berpantang cara moden dengan ambil supplimen Shaklee 100% dan tak ambil jamu langsung. Kenapa MV pilih Set Berpantang Shaklee? Sebab MV yakin dengan kualiti yang terjamin, HALAL & selamat diambil seawal baru bersalin. Paling penting tak… Read More »

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu Pengalaman berpantang tanpa jamu | Bila sebut sembelit lepas bersalin ni, MV rasa ramai yang fobia nak beranak bila ingat pengalaman membuang masa tu kan? Ramai yang takut dan ngeri sebab macam-macam pengalaman yang pernah dilalui. Pengalaman berpantang MV untuk Rania dan Humaira jauh berbeza, berpantang anak sulung dulu dengan jamu bagai, sampaikan tak larat nak… Read More »