Category Archives: Tips

Anak Makan Minyak Ikan TANPA Paksaan

Anak Makan Minyak Ikan TANPA Paksaan Anak makan minyak ikan TANPA paksaan | Teringin sangat nak bagi anak-anak makan minyak ikan, tapi tak tahu caranya? Anak-anak pula tak suka bau minyak ikan? Nak tahu caranya? MV akan kongsikan cara makan minyak ikan TANPA paksaan untuk kanak-kanak dan sama-sama kita mendapat manfaatnya. Apa itu Minyak Ikan? Minyak ikan merupakan… Read More »

Diet Sihat TANPA Menahan lapar : Dari 110kg Ke 69kg.

Diet Sihat TANPA Menahan lapar Diet Sihat TANPA Menahan lapar | Seperti orang lain yang mempunyai masalah obesiti, suami MV juga punya keinginan untuk menurunkan berat badan. Cita-cita untuk kurus sudah lama ada, sejak sebelum berkahwin lagi, namun GAGAL. Diet Sihat TANPA Menahan lapar; Dari 110kg Ke 69kg. Ini adalah kisah suami MV yang berjaya mengurangkan… Read More »

Berpantang Secara MODEN

Berpantang Secara Moden Berpantang secara moden | Secara moden dekat sini bukan lah ala-ala cowboy berlenggang sana-sini. Makan tetap jaga, badan tetap jaga. Berpantang cara moden dengan ambil supplimen Shaklee 100% dan tak ambil jamu langsung. Kenapa MV pilih Set Berpantang Shaklee? Sebab MV yakin dengan kualiti yang terjamin, HALAL & selamat diambil seawal baru bersalin. Paling penting tak… Read More »

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu Pengalaman berpantang tanpa jamu | Bila sebut sembelit lepas bersalin ni, MV rasa ramai yang fobia nak beranak bila ingat pengalaman membuang masa tu kan? Ramai yang takut dan ngeri sebab macam-macam pengalaman yang pernah dilalui. Pengalaman berpantang MV untuk Rania dan Humaira jauh berbeza, berpantang anak sulung dulu dengan jamu bagai, sampaikan tak larat nak… Read More »

Perut Tetap Buncit Walaupun Sudah Penat Berdiet

Perut Tetap Buncit Walaupun Sudah Penat Berdiet Perut tetap buncit walaupun sudah penat berdiet | Diet sudah dilakukan, latihan intens pun sudah, berat badan sudah mulai turun, tapi mengapa perut masih membuncit ya? Itulah pertanyaan yang seringkali disampaikan oleh orang-orang yang sedang berdiet ketika menemukan permasalahan di atas. Adakah perut buncit merupakan masalah kesihatan? Ramai orang… Read More »