Cara Mudah Hilangkan Demam dan Selsema TANPA Ubat

Cara Mudah Hilangkan Demam dan Selsema TANPA Ubat

Antioxidants, Health Info, Healthy Nutrition, Heart Health, Immune Booster, OmegaGuard™, Shaklee Products, Sustained Release Vita-C™ Plus, Testimonials, Tips
Hilangkan Demam dan Selsema TANPA Ubat | Dulu masa MV tak mengenali Shaklee kalau demam dan selsema pasti mencari paracetamol seperti panadol actifast, panadol soluble ataupun Vitamin C soluble kat farmasi. Paracetamol ni sebenarnya mengurangkan penghasilan tentera-tentera baik dalam badan kita. Kalau tentera pun tiada maka tiada la peperangan kan? Sebab tu badan kita bila makan paracetamol cepat lega demam. Padahal apa yang terjadi, kalau kuman tu jenis virus biasa saja dia akan singgah berehat di mana-mana nod limfa. Kalau yang jenis ganas, dia akan menyerang organ dalaman kita. Maka, jadilah pneumonia, bronkitis, meningitis dan asma. Petua hilangkan demam dan selsema TANPA ubat dengan cepat Lebihkan Minum Air Kosong Kalau anak-anak dan MV demam, kami memang amalkan minum air kosong ni dalam 1-3 liter sehari. Ini bertujuan untuk membersihkan sistem tubuh badan dari kuman. Selain tu, ia juga berfungsi untuk mengelakkan dehidrasi akibat pengeluaran hingus…
Read More
Jangan Kerana Bau Ketiak Masam Kita Hilang Kawan

Jangan Kerana Bau Ketiak Masam Kita Hilang Kawan

Alfalfa Complex, DTX Complex, Healthy Nutrition, Herb-Lax™, Peppermint-Ginger Plus, Shaklee Products, Testimonials, Tips, Vivix
Bau Ketiak Masam | Masalah bau ketiak masam dan bau badan tengik ni tak kira lelaki atau perempuan. Kita mungkin mengira bau ketiak masam atau bau badan ni sama dengan dengan bau peluh kan?. Padahal, peluh kita sebenarnya tak ada bau pun. Hish cuba bayangkan kalau bau ketiak kita yang masam tu dekat dengan orang? agak-agak la kan orang sekeliling kita tu nak lari ke nak tunggu? Malu kan.. PETUA MENGHILANGKAN BAU KETIAK MASAM Sebenarnya bau ketiak masam dan bau badan yang tengik ni adalah disebabkan pengumpulan toksin dalam badan. Toksin boleh berkumpul di mana-mana sama ada di bawah kulit, dalam salur darah, dan pada organ contohnya perut dan usus. Namun jangan gusar kerana petua orang-orang lama kita banyak yang boleh kita amalkan untuk menyingkirkan segala bau yang kita tak suka tu. Bahan yang digunakan pun sangat…
Read More
Alhamdulillah, Akhirnya Perokok Tegar Berhenti Merokok

Alhamdulillah, Akhirnya Perokok Tegar Berhenti Merokok

Anti Aging, Healthy Nutrition, Shaklee Products, Smoking, Testimonials, Tips, Vivix
Perokok Tegar Berhenti Merokok | Sudah bermacam iklan di tv memberikan kesan negatif tentang bahaya nikotin dan rokok ni. Namun, berapa ramai yang ambil kisah dan berapa ramai pula yang tak endah langsung? MV kurang pasti akan kewujudan ubat untuk berhenti merokok. Tetapi, jika mencari penawar untuk mengurangkan ketagihan kepada menghisap rokok ini memang ada. Dari kurang ketagih sehingga akhirnya terus nak berhenti dari jadi perokok tegar. Akhirnya Perokok Tegar Berhenti Merokok Seperti abah kawan kita ni yang ambik Vivix sebagai ihtiar. Akhirnya dapat juga berhenti menghisap rokok. . Alhamdulillah ....tak sangka abah perokok tegar akhirnya tak nak hisap rokok lagi.....bayangkan dari umur 5 tahun dah merokok...akhirnya dapat juga penawar nya. "Jangan biarkan Rokok Merosakkan Kesihatan" Ini adalah kenyataan. Tetapi mengapa vivix? Apa benda didalam sebotol vivix ni? Vivix ialah resveratrol yang…
Read More