Category Archives: Testimonials

Penyakit Kayap Bertempiaran Lari Meninggalkan Muka

Penyakit Kayap | Kayap? Memang menyakitkan dan si penghidap tidak selesa. Siapa yang pernah kena akan faham perasaannya. Kalau boleh nak tinggal kat rumah saja, jumpa orang pun tak nak. Tanda-Tanda Penyakit Kayap Kayap selalunya menyebabkan keradangan satu urat saraf (dermatome) pada satu bahagian badan sahaja. Ia lazimnya melibatkan bahagian dada (thoracic) dan muka (trigeminal). rasa sakit kebas… Read More »

Perut Kempis Selepas Detoks Tiada Lagi Sangkaan Hamil

Perut Kempis Selepas Detoks | Perut kempis selepas bersalin sangat la diimpikan oleh kaum wanita. Sebab bagi kami kaum wanita, perut buncit adalah nightmare. Boleh ‘nanges’ tau bila tengok perut tu. Sebelum ni perut buncit sering diperli suami sendiri mahupun kawan-kawan, tetapi selepas melalui proses detoks dengan suplemen Shaklee, amazingly perut kembali kempis. Wow! Tiada lagi kata-kata perli… Read More »

Tiada Lagi Rasa Rendah Diri Akibat MASALAH JERAWAT

Tiada lagi rasa rendah diri akibat MASALAH JERAWAT | Siapa kat sini yang ada masalah kulit muka yang kronik? Sila angkat keyboard..hihi. MV pasti ada yang mengalami masalah macam tajuk entri hari ni kan?, kulit muka penuh jerawat teruk sehingga rasa rendah diri. Masalah jerawat teruk ni takkan selesai selagi hormon tunggang langgang, salah guna produk… Read More »

Buang Toksin Untuk Elak MASALAH JERAWAT

Buang Toksin Untuk Elak MASALAH JERAWAT | Kesan yang nyata seandainya kita kurang menekankan tentang detoksifikasi badan kita ialah masalah jerawat yang melampau. Jerawat yang terlalu banyak sehingga melarat ke seluruh badan ialah petanda bahawa badan kita dipenuhi dengan toksin. Lebih memalukan seandainya kita seorang wanita yang mempunyai masalah ini sehingga merasa kurang yakin untuk berdepan… Read More »

Tiada Lagi Parut Keloid yang Mengerikan!

Parut Keloid | Parut keloid sangat sukar diubati dan mengambil masa panjang. Bagi sesetengah orang, bila mengalami luka atau keradangan kulit, kawasan luka yang sembuh akan meninggalkan parut yang sangat jelas dan besar. Part yang lebih teruk, parut tu membesar dari hari ke hari. Inilah yang dipanggil parut hidup atau parut keloid. Secara dasarnya parut keloid… Read More »