Penyakit Kayap Bertempiaran Lari Meninggalkan Muka

Penyakit Kayap Bertempiaran Lari Meninggalkan Muka

Garlic Complex, NutriFeron®, Testimonials, Tips, Vivix
Penyakit Kayap | Kayap? Memang menyakitkan dan si penghidap tidak selesa. Siapa yang pernah kena akan faham perasaannya. Kalau boleh nak tinggal kat rumah saja, jumpa orang pun tak nak. Tanda-Tanda Penyakit Kayap Kayap selalunya menyebabkan keradangan satu urat saraf (dermatome) pada satu bahagian badan sahaja. Ia lazimnya melibatkan bahagian dada (thoracic) dan muka (trigeminal). rasa sakit kebas panas di bahagian urat saraf yang terlibat demam keletihan sakit kepala. Simptom tersebut dialami sebelum tanda-tanda kulit timbul. Ia akan berterusan untuk 3 hingga 5 hari. Macam mana nak bantu pulihkan kayap dan sekaligus hilangkan parut akibat dari kayap ? MV kongsikan kisah benar dari Pn Nohayati, bekas pesakit kayap. Ingat lagi Ramadhan 2011, tragedi diserang penyakit kayap. kene tang muke plak tu. Habis separuh muke sebelah kanan melepuh2. Masuk Wad 5 hari sebab effect…
Read More
DIET Pemakanan Semasa Proses Detoks Parasit

DIET Pemakanan Semasa Proses Detoks Parasit

Acne, Alfalfa Complex, Detox, Herb-Lax™, NutriFeron®, Peppermint-Ginger Plus, Shaklee Products, Testimonials, Tips, Vivix
Pemakanan Semasa Proses Detoks Parasit | Semalam MV sentuh pasal detoks parasit dan tanda-tanda badan mempunyai jangkitan parasit. Kenapa la MV ni asyik ulang pasal detoks parasit ni? Ha, sebabnya parasit ni culprit kepada tubuh badan kita. Salah satu cara yang terbaik untuk membantu badan memusnahkan dan menghapuskan parasit yang tidak diingini adalah dengan mengikuti diet pemakanan semasa proses detoks parasit ini dibuat. Diet ini perlu diambil sekurang-kurangnya 21 hari untuk memberi badan kita peluang MENYINGKIRKAN semua jenis parasit dan telur yang tersembunyi dalam organ-organ yang berbeza. Bila nak mulakan detoks parasit ni? [caption id="attachment_6434" align="aligncenter" width="400"] Imej Credit Noor Fatihah[/caption] Kita tahu bahawa bulan mempengaruhi irama lautan dan banyak getaran lain di muka Bumi. Bulan juga memberi kesan kepada rythms dalam badan kita. Detoks parasit ini bagus dimulakan ketika full moon (tengah bulan Islam) kerana cacing dan parasit akan lebih aktif dalam organ-organ…
Read More
Badan Penuh Toksin? Jom Detoks Parasit…

Badan Penuh Toksin? Jom Detoks Parasit…

Alfalfa Complex, Detox, DTX Complex, Garlic Complex, Herb-Lax™, NutriFeron®, Peppermint-Ginger Plus, Shaklee Products, Testimonials, Tips
Detoks Parasit | Hari ni MV bercerita lagi tentang detoks. Tapi kali ini detoks parasit pula. Kita pasti terkejut apabila mengetahui kita membawa parasit dalam badan kita kan? ... Eh dalam perut kita ada parasit ka? Ya, Parasit perlukan tubuh badan manusia untuk terus hidup. Dan kita mesti tak menyangka badan kita ni jadi 'rumah' untuk parasit. Parasit ni culprit utama kepada masalah usus kita. Itulah sebabnya mereka menghisap nutrien dari badan kita, menghalang kita daripada mendapat khasiat yang kita perlukan dari makanan kita. Paling teruk lagi dia akan masuk ke tisu badan dan organ badan kita. Ibarat pokok menumpang yang berjenis parasit, dia semakin segar, gemuk dan sihat, pokok tumpangannya pula semakin kecut, tak bermaya dan akhirnya boleh mati. Macam tetamu yang tak diundang pun ya. Jom kita tengok jenis parasit mana yang suka sangat 'port' dalam tubuh badan…
Read More