Kaedah Semulajadi Menghilangkan Jerawat TANPA Kos yang Mahal

Kaedah Semulajadi Menghilangkan Jerawat TANPA Kos yang Mahal

Acne, Garlic Complex, Health Info, Healthy Nutrition, Sustained Release Vita-C™ Plus, Testimonials, Tips, Zinc Complex
Kaedah Semulajadi Menghilangkan Jerawat TANPA kos yang Mahal Kaedah Semulajadi Menghilangkan Jerawat | Rembesan sebum yang berlebihan oleh kelenjar minyak adalah punca utama di sebalik masalah ini. Jerawat biasanya berlaku di muka, leher, belakang dan bahu. Walaupun keadaan tidak begitu kritikal, namun jerawat boleh membuat seseorang merasa down kerana penampilan mereka. BERKAITAN : Kenali Tahap Kesihatan Melalui Kedudukan Jerawat Umumnya, semua wanita pasti akan bahagia jika seseorang mengatakan padanya betapa cantiknya penampilan dan wajahnya. Maka tidak hairan la jika ramai wanita menggunakan pelbagai cara untuk kelihatan cantik dihadapan semua orang. Untuk kelihatan cantik tidak semestinya memerlukan kos yang mahal, tetapi kita dapat memanfaatkan bahan-bahan semulajadi disekitar kita untuk menjaga kecantikan kulit wajah dan tubuh. Selain itu, kita juga tak perlu menghabiskan banyak waktu untuk melakukan perawatan di salon kecantikan kerana, untuk menjadi cantik semulajadi, anda sebenarnya boleh melakukan perawatan sendiri dirumah.…
Read More
Bahaya Plak Kolesterol Di dalam Arteri Menyebabkan Strok dan Serangan Jantung!

Bahaya Plak Kolesterol Di dalam Arteri Menyebabkan Strok dan Serangan Jantung!

Essential Nutrition, Garlic Complex, Health Info, Heart Health, Hypertension, Lecithin, Obesity, OmegaGuard™, Phytocol-ST™, Stress, Stroke
Bahaya Plak Kolesterol Di dalam Arteri Bahaya Plak Kolesterol Di dalam Arteri | Anda pernah dengar seseorang diserang strok secara tiba-tiba? walhal umur muda lagi kot. Bila diperiksa mereka ni sebenarnya mempunyai kolesterol tinggi dalam badan. Sebab tu MV cukup beringat la bila nak makan benda berlemak dan high cholesterol ni, ye la umur dah melepasi model BMW 3 series kan!  :-? Ingat tak artis Faizal Yusof, Shamrin Fotograf dan Hani Mohsin? Mereka ni antara artis yang aktif bersukan juga tetapi ajal tak mengenal usia kan? Mereka meninggal di usia muda akibat serangan jantung. Masa tu anak-anak semua masih kecil, MV turut bersimpati dengan keluarga mereka. Bahaya Plak kolesterol Di dalam Arteri dan Aterosklerosis Plak kolesterol terbentuk dari proses atherosclerosis atau 'hardening of the arteries'. Plak kolesterol ini terhasil dari" LDL or "bad cholesterol". Proses ini…
Read More
Runsing Masalah Haid Tidak Teratur?

Runsing Masalah Haid Tidak Teratur?

Alfalfa Complex, Essential Nutrition, Garlic Complex, GLA Complex, Health Info, Healthy Nutrition, Heart Health, Shaklee Products, Testimonials, Tips, Women's Health, Womens' Health
Runsing Masalah Haid Tidak Teratur Runsing Masalah Haid Tidak Teratur | Mungkin ada wanita pertengahan hingga lewat 20-an secara tiba-tiba mengalami masalah haid tidak teratur. Ada pula wanita yang hanya datang haid tiga bulan sekali dan kadang-kadang setahun sekali. Nak kata hamil tak pula, nak ke arah menopaus pun tak juga. Jadi apakah tanda ini? Apabila haid tidak teratur, ini mungkin menandakan yang hormon di dalam badannya adalah tidak seimbang dan ovulasi tiap-tiap bulan tidak berlaku seperti sepatutnya. Mungkin anda tak tahu definisi haid tidak teratur ni kan? Jom MV berkongsi ilmu dengan anda, mana tahu ada wanita yang sedang membaca entry ni runsing masalah haid tidak teratur yang dialaminya sekarang. Mungkin anda boleh merujuk kepada poster kat bawah ni Apa yang menyebabkan haid tidak teratur? Terdapat beberapa sebab mengapa seorang wanita mempunyai haid yang…
Read More