Category Archives: OsteMatrix™

Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Perjalanan

Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Perjalanan Kekal cergas bertenaga sepanjang perjalanan | Memandu jauh, berjam-jam samada malam ataupun siang memang meletihkan dan mengantuk kan? MV tau, dan pernah rasa kerana sebelum MV bekerja kat umah macam sekarang. Yes, sorang-sorang. Masa tu anak dara lagi, belum berkahwin. Memang memenatkan dan mengantuk. Nak borak pun takda rakan sebelah. So apa… Read More »

Berpantang Secara MODEN

Berpantang Secara Moden Berpantang secara moden | Secara moden dekat sini bukan lah ala-ala cowboy berlenggang sana-sini. Makan tetap jaga, badan tetap jaga. Berpantang cara moden dengan ambil supplimen Shaklee 100% dan tak ambil jamu langsung. Kenapa MV pilih Set Berpantang Shaklee? Sebab MV yakin dengan kualiti yang terjamin, HALAL & selamat diambil seawal baru bersalin. Paling penting tak… Read More »

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu Pengalaman berpantang tanpa jamu | Bila sebut sembelit lepas bersalin ni, MV rasa ramai yang fobia nak beranak bila ingat pengalaman membuang masa tu kan? Ramai yang takut dan ngeri sebab macam-macam pengalaman yang pernah dilalui. Pengalaman berpantang MV untuk Rania dan Humaira jauh berbeza, berpantang anak sulung dulu dengan jamu bagai, sampaikan tak larat nak… Read More »

Komplikasi Sewaktu Berpantang

Komplikasi Sewaktu Berpantang Komplikasi sewaktu berpantang | Aspek penjagaan diri bagi ibu bersalin semakin dipandang remeh dan diambil mudah oleh ramai wanitahri ini, terutama amalan berurut, bertungku, bertangas, berbengkung dan berbarut. Tidak dinafikan amalam ni agak leceh tetapi kesan dan hasilnya berpanjangan. Para ibu yang telah selamat melahirkan tidak kira secara normal ataupun caesarean perlu… Read More »

Perubahan Kulit Semasa Mengandung

Perubahan Kulit Semasa Mengandung Perubahan kulit semasa mengandung | BANYAK perubahan berlaku pada badan ibu semasa mengandung dan yang paling diberi perhatian adalah kulit. Perubahan hormon ketika hamil ni kekadang membuatkan kulit kita bermasalah seperti kering, berjerawat, gelap, jeragat dan sebagainya. Apa perubahan kulit yang berlaku sepanjang kehamilan? 1. Leher , Ketiak dan Kaki Hitam Semasa hamil,… Read More »