June 2015 04
Cyst Mengecut selepas 6 Bulan
Posted By : noriza rahman

Cyst Mengecut Cyst Mengecut selepas 6 Bulan | Alhamdulillah. Jika anda gembira, MV sebagai distributor Shaklee double triple gembira dan bersyukur. Apa fungsi Ovari? Ovari mempunyai dua fungsi utama: untuk melepaskan telur kira-kira setiap 28 hari sebagai

June 2015 02
Implanon Kaedah Perancang Kehamilan
Posted By : noriza rahman

Implanon Kaedah Perancang Kehamilan Implanon Kaedah Perancang Kehamilan | Pastinya anda buntu memikirkan kaedah perancang keluarga selepas berpantang kan? MV pun sama, selepas bersalin anak kedua, macam-macam la doktor bagi nasihat pasal perancang keluarga ni.

March 2015 18
Berpantang Secara MODEN
Posted By : noriza rahman

Berpantang Secara Moden Berpantang secara moden | Secara moden dekat sini bukan lah ala-ala cowboy berlenggang sana-sini. Makan tetap jaga, badan tetap jaga. Berpantang cara moden dengan ambil supplimen Shaklee 100% dan tak ambil jamu langsung.

March 2015 17
Pengalaman Berpantang TANPA Jamu
Posted By : noriza rahman

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu Pengalaman berpantang tanpa jamu | Bila sebut sembelit lepas bersalin ni, MV rasa ramai yang fobia nak beranak bila ingat pengalaman membuang masa tu kan? Ramai yang takut dan ngeri sebab macam-macam pengalaman yang

March 2015 11
Bengkak Susu Ketika Berpantang
Posted By : noriza rahman

Bengkak Susu Ketika Berpantang Bengkak susu ketika berpantang | Sakit akibat bengkak susu memang sukar untuk digambarkan. Bagi mereka yang pernah mengalainya ketika berpantang, memang boleh terasa betapa sakitnya. Payudara meradang, mengeras serta timbul urat. Suhu badan

March 2015 10
Komplikasi Sewaktu Berpantang
Posted By : noriza rahman

Komplikasi Sewaktu Berpantang Komplikasi sewaktu berpantang | Aspek penjagaan diri bagi ibu bersalin semakin dipandang remeh dan diambil mudah oleh ramai wanitahri ini, terutama amalan berurut, bertungku, bertangas, berbengkung dan berbarut. Tidak dinafikan amalam ni