Category Archives: Sustained Release Vita-C™ Plus

Cyst Mengecut selepas 6 Bulan

Cyst Mengecut Cyst Mengecut selepas 6 Bulan | Alhamdulillah. Jika anda gembira, MV sebagai distributor Shaklee double triple gembira dan bersyukur. Apa fungsi Ovari? Ovari mempunyai dua fungsi utama: untuk melepaskan telur kira-kira setiap 28 hari sebagai sebahagian daripada kitaran haid untuk melepaskan hormon seks wanita, estrogen dan progesteron, yang memainkan peranan penting dalam pembiakan wanita Ovarian… Read More »

Implanon Kaedah Perancang Kehamilan

Implanon Kaedah Perancang Kehamilan Implanon Kaedah Perancang Kehamilan | Pastinya anda buntu memikirkan kaedah perancang keluarga selepas berpantang kan? MV pun sama, selepas bersalin anak kedua, macam-macam la doktor bagi nasihat pasal perancang keluarga ni. Doktor risau rahim tak sempat nak baik kalau mengandung dalam masa setahun selepas bersalin. Sebabnya MV pernah operate bersalin anak… Read More »

Berpantang Secara MODEN

Berpantang Secara Moden Berpantang secara moden | Secara moden dekat sini bukan lah ala-ala cowboy berlenggang sana-sini. Makan tetap jaga, badan tetap jaga. Berpantang cara moden dengan ambil supplimen Shaklee 100% dan tak ambil jamu langsung. Kenapa MV pilih Set Berpantang Shaklee? Sebab MV yakin dengan kualiti yang terjamin, HALAL & selamat diambil seawal baru bersalin. Paling penting tak… Read More »

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu

Pengalaman Berpantang TANPA Jamu Pengalaman berpantang tanpa jamu | Bila sebut sembelit lepas bersalin ni, MV rasa ramai yang fobia nak beranak bila ingat pengalaman membuang masa tu kan? Ramai yang takut dan ngeri sebab macam-macam pengalaman yang pernah dilalui. Pengalaman berpantang MV untuk Rania dan Humaira jauh berbeza, berpantang anak sulung dulu dengan jamu bagai, sampaikan tak larat nak… Read More »

Bengkak Susu Ketika Berpantang

Bengkak Susu Ketika Berpantang Bengkak susu ketika berpantang | Sakit akibat bengkak susu memang sukar untuk digambarkan. Bagi mereka yang pernah mengalainya ketika berpantang, memang boleh terasa betapa sakitnya. Payudara meradang, mengeras serta timbul urat. Suhu badan meningkat rasa macam hendak demam. Memang mencabar minda dan fizikal apabila terjadinya bengkak susu ketika berpantang ni. “A blocked milk duct (also… Read More »