Cara Berkesan Singkirkan Toksin dari Badan

Cara Berkesan Singkirkan Toksin dari Badan

Alfalfa Complex, DTX Complex, Family Wellness, Health Info, Healthy Nutrition, Herb-Lax™, Immune Booster, Peppermint-Ginger Plus, Vivix
Singkirkan Toksin dari Badan | Bayangkan dalam masa seminggu atau sebulan, berapa kali kita beriadah melakukan senaman yang secara tidak langsung menyingkirkan toksin melalui perpeluhan. Atau kita selalu beri alasan penat untuk langsung tidak pernah bersenam? Inilah sebahagian punca yang menjadikan banyaknya toksin terkumpul dalam badan kita. Mana datangnya sumber toksin ni? Toksin ini menyerap masuk ke dalam badan kita melalui pemakanan, bahan pencuci, bahan kosmetik, udara, air dan juga cara hidup kita. Sesetengah orang mengalami kemurungan dan lesu, letih dan sengal-sengal badan, berat badan naik, jerawat naik macam cendawan tumbuh selepas hujan, dan alami masalah sembelit sampai 5 hari tak 'membuang'. So, kalau yang tak perasan, inilah sebenarnya tanda yang badan kita perlu singkirkan toksin dari badan dengan segera. Bagaimana nak singkirkan toksin dari badan? Senang saja nak singkirkan toksin dari badan secara semulajadi, amalkan seperti…
Read More
Jangan Kerana Bau Ketiak Masam Kita Hilang Kawan

Jangan Kerana Bau Ketiak Masam Kita Hilang Kawan

Alfalfa Complex, DTX Complex, Healthy Nutrition, Herb-Lax™, Peppermint-Ginger Plus, Shaklee Products, Testimonials, Tips, Vivix
Bau Ketiak Masam | Masalah bau ketiak masam dan bau badan tengik ni tak kira lelaki atau perempuan. Kita mungkin mengira bau ketiak masam atau bau badan ni sama dengan dengan bau peluh kan?. Padahal, peluh kita sebenarnya tak ada bau pun. Hish cuba bayangkan kalau bau ketiak kita yang masam tu dekat dengan orang? agak-agak la kan orang sekeliling kita tu nak lari ke nak tunggu? Malu kan.. PETUA MENGHILANGKAN BAU KETIAK MASAM Sebenarnya bau ketiak masam dan bau badan yang tengik ni adalah disebabkan pengumpulan toksin dalam badan. Toksin boleh berkumpul di mana-mana sama ada di bawah kulit, dalam salur darah, dan pada organ contohnya perut dan usus. Namun jangan gusar kerana petua orang-orang lama kita banyak yang boleh kita amalkan untuk menyingkirkan segala bau yang kita tak suka tu. Bahan yang digunakan pun sangat…
Read More
Alhamdulillah, Akhirnya Perokok Tegar Berhenti Merokok

Alhamdulillah, Akhirnya Perokok Tegar Berhenti Merokok

Anti Aging, Healthy Nutrition, Shaklee Products, Smoking, Testimonials, Tips, Vivix
Perokok Tegar Berhenti Merokok | Sudah bermacam iklan di tv memberikan kesan negatif tentang bahaya nikotin dan rokok ni. Namun, berapa ramai yang ambil kisah dan berapa ramai pula yang tak endah langsung? MV kurang pasti akan kewujudan ubat untuk berhenti merokok. Tetapi, jika mencari penawar untuk mengurangkan ketagihan kepada menghisap rokok ini memang ada. Dari kurang ketagih sehingga akhirnya terus nak berhenti dari jadi perokok tegar. Akhirnya Perokok Tegar Berhenti Merokok Seperti abah kawan kita ni yang ambik Vivix sebagai ihtiar. Akhirnya dapat juga berhenti menghisap rokok. . Alhamdulillah ....tak sangka abah perokok tegar akhirnya tak nak hisap rokok lagi.....bayangkan dari umur 5 tahun dah merokok...akhirnya dapat juga penawar nya. "Jangan biarkan Rokok Merosakkan Kesihatan" Ini adalah kenyataan. Tetapi mengapa vivix? Apa benda didalam sebotol vivix ni? Vivix ialah resveratrol yang…
Read More