Bau Hapak Baju Tiada walaupun 2 Hari Terlupa Nak Sidai

By | August 13, 2015
If Benefit To You Please share...Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterShare on Google+3Share on Facebook17

Bau Hapak Baju Tiada walaupun 2 Hari Terlupa Nak Sidai

Bau Hapak Baju Hilang | MV pasti anda pernah terlupa bahawa anda mempunyai pakaian dalam mesin basuh, dan terbiar di dalam mesin selama beberapa hari dan bau hapak baju tu memang tak boleh tahan kan?. Kalau pakaian berwarna putih boleh la gunakan peluntur, tetapi bagaimana pula dengan pakaian berwarna?

Penyelesaian yang paling cepat adalah menambah lebih banyak bahan pencuci, dan basuh semula cucian. Tapi kalau bau hapak baju tu masih tidak hilang apa yang perlu dilakukan?

BERKAITANHilangkan bau Hapak Baju Agar Tidak Menjadi ‘tikaman’ Orang

Jika itu tidak cukup untuk menghilangkan bau, ikuti langkah-langkah yang MV kongsikan ini untuk menghilangkan bau hapak baju tu.

Anda memerlukan :

  • Cuka
  • Serbuk penaik

Langkah-langkah untuk hilangkan bau hapak baju:

  1. Masukkan pakaian dan bahan pencuci ke dalam mesin basuh seperti biasa.
  2. Tambah secawan cuka putih atau serbuk penaik ke dalam air.
  3. Putarkan mesin basuh seperti biasa.
  4. Setelah campuran serbuk penaik @ cuka putih sebati dengan baju, hentikan putaran dan biarkan sekurang-kurangnya sejam. Overnight lebih baik.
  5. Kemudian teruskan membasuh sehingga habis
  6. Apabila bau dah hilang, keringkan pakaian seperti biasa.

Ni MV kongsikan video untuk panduan anda semua yea  🙂

Idea dan Tips tambahan

Mahukah ibu-ibu sekalian mengetahui rahsia untuk hilangkan bau hapak baju walaupun 2 hari terlupa nak sidai? Ataupun ibu-ibu mencari penyelesaian bau hapak baju di musim hujan sekarang ni? Betul ka ibu-ibu nak tahu?

Tadaaaa! Inilah sabun pencuci yang boleh membantu ibu-ibu menyahkan bau hapak baju walau dalam situasi apa sekalipun.

Bau Hapak Baju

Nama sabun pencuci ni Fresh Laundry Concentrate. Namanya saja pun dah tahu mampu menyegarkan cucian pakaian kita. Nampak tak 88 loads. Maknanya boleh basuh sampai 88 kali basuhan tau. (Sila ikut arahan sukatan yang diberikan).

Testimoni Puan Lin Chalo “..sekarang kan cuaca tak menentu. Kadang hujan beberapa hari. Baju yang tak kering sepenuhnya selalu ada bau hapak. Tapi surprisingly, saya perasan baju saya nampak lebih bersih dan tak berbau (hapak) walaupun tak tersidai lebih sehari…”

Bau Hapak Baju

Testimoni Puan Arnie @ GenkiMomma dan Puan Mai @ MyNutrisi

bau hapak baju

Ha, amacam best tak MV kongsikan penyelesaian untuk ibu-ibu di luar sana. Anda masih lagi mahu diselubungi masalah macam ni setiap hari ke? Kalau anda teruja maka wajibla bertindak SEKARANG!

MV sediakan link paling mudah sekiranya anda berminat nak buat belian secara terus ke laman sesawang shaklee..hanya klik pada imej eSell yea 😉

Belian terus ke laman Shaklee

6 thoughts on “Bau Hapak Baju Tiada walaupun 2 Hari Terlupa Nak Sidai

Comments are closed.