Badan Penuh Toksin? Jom Detoks Parasit…

By | May 20, 2016
If Benefit To You Please share...Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterShare on Google+4Share on Facebook6

Detoks Parasit | Hari ni MV bercerita lagi tentang detoks. Tapi kali ini detoks parasit pula.

Kita pasti terkejut apabila mengetahui kita membawa parasit dalam badan kita kan? …

Eh dalam perut kita ada parasit ka? Ya, Parasit perlukan tubuh badan manusia untuk terus hidup. Dan kita mesti tak menyangka badan kita ni jadi ‘rumah’ untuk parasit. Parasit ni culprit utama kepada masalah usus kita.

Itulah sebabnya mereka menghisap nutrien dari badan kita, menghalang kita daripada mendapat khasiat yang kita perlukan dari makanan kita.

Paling teruk lagi dia akan masuk ke tisu badan dan organ badan kita.

Ibarat pokok menumpang yang berjenis parasit, dia semakin segar, gemuk dan sihat, pokok tumpangannya pula semakin kecut, tak bermaya dan akhirnya boleh mati. Macam tetamu yang tak diundang pun ya.

Jom kita tengok jenis parasit mana yang suka sangat ‘port’ dalam tubuh badan kita ni :

detoks parasit

  1. Roundworms/Ascaris iaitu cacing gelang
    Hidup di dalam perut dan usus, cacing ini masuk melalui makanan kurang masak dan tercemar.
  2. Pinworms iaitu cacing kerawit
    Hidup di dalam saluran usus dan paru-paru, cacing kecil putih keluar pada waktu malam untuk bertelur sekitar dubur. Ia adalah sangat kecil dan bawaan udara.
  3. Hookworms iaitu cacing tambang
    Ia masuk melalui air minuman yang tercemar, atau secara langsung melalui kaki. Telurnya boleh mengeram sampai 10 tahun.
  4. Tapeworms iaitu cacing pita
    Masuk ke dalam badan melalui daging lembu, ikan yang dimasak separa mentah. Mereka hidup dalam saluran lower intestinal tract kita.

Tak sanggup rasanya nak bayangkan yang kita bela semua parasit ni dalam tubuh kita!

Kita perlu segera bertindak MENGHAPUSKAN parasit dari badan!

Tanda-tanda Jangkitan Parasit

  1. Gatal disekitar dubur terutama pada waktu malam
  2. Rasa letih dan cepat marah
  3. Perut kembung dan berangin
  4. Mata berair dan dengungan dalam telinga
  5. Ketagihan gula yang serius
  6. Makan dan tidak pernah rasa kenyang

Cara terbaik untuk menghapuskan parasit dari badan kita ialah dengan detoks parasit

Bila dah tahu tanda dijangkiti parasit ini sudah tentunya kita nak tahu apa yang kita boleh lakukan untuk mengelakkan jangkitan parasit ini kan?

Kita semua ada parasit, yang beza cuma banyak atau sedikit. Sebab itu perlu kita detoks usus secara berkala.

Nak HAPUSKAN parasit ni kena mulakan dengan selalu membersihkan usus dengan bahan-bahan semulajadi penentang terhadap parasit.

Bahan-bahan semulajadi yang membantu menyingkirkan Parasit

  • Wormwood
  • Clove Powder
  • Black Walnut Hulls
  • Biji labu
  • Bawang putih
  • Peppermint

Paling menarik kita tak perlu susah payah nak cari bahan semulajadi ni sebab Shaklee telah melancarkan KEMPEN JOM DETOX THE SHAKLEE WAY.

detoks parasit

Kempen ini adalah satu kaedah MENYINGKIRKAN parasit dari badan dengan suplemen Shaklee dan diet yang bersesuaian.

Apa yang berlaku apabila kita amalkan detoks parasit ini?

Manfaat daripada detoks parasit adalah sangat luar biasa. Selepas beberapa hari kita mulakan regim ini, kita akan mengalami perubahan ini:

  1. Pengurangan berat badan
  2. Kurang ketagihan makanan
  3. Kitaran haid yang kurang menyakitkan
  4. Perut kempis
  5. Kulit semakin bersih dan cerah

Oleh yang demikian, langkah pertama untuk mengelakan parasit masuk ke dalam badan adalah dengan menjaga kebersihan terutamanya persekitaran, makanan dan diri sendiri. Mudah kan?

Detoks yang disertai dengan menu makanan yang seimbang dan sihat akan lebih membuahkan hasil yang lebih baik. Pembersihan total gitu ?

Testimoni Hot Kesan Detoks Parasit

#1. Lebih bertenaga dan tidak lemau Selepas 3 kali lakukan DETOKS PARASIT

detoks parasit

#2. Tiada lagi ketagihan GULA selepas mengamalkan soft detoks parasit

detoks parasit

#3. Metabolisma meningkat, keinginan makanan manis berkurang selepas mengikut program detoks parasit

detoks parasit

#4. Tiada keinginan makanan manis, badan pun tidak mudah letih, kerap lapar pun berkurangan selepas detoks parasit!

detoks parasit

#5. Berat idaman selepas konsisten dengan detoks parasit!

detoks parasit 4

So, who’s with me? Sesiapa yang berminat nak join program Detoks Parasit bulan Mei ni kena cepat-cepat bertindak sebab kita nak mula pada 21 – 25 Mei (5 hari ) dan 26 – 30 Mei 2016 ( 5 hari).

Apa yang kita dapat apabila join Program ini?

Bergantung kepada jenis program detoks, dan perlu mendapatkan suplemen yang berkaitan sebelum memulakan program.

Menu makanan 7 hari dan resepi sarapan istimewa akan diedarkan secara PERCUMA!

esell-shaklee-logo-500x351