October 2016 18
Ketahui 5 Manfaat Resveratrol
Posted By : noriza rahman
Comments Off on Ketahui 5 Manfaat Resveratrol

Sekarang ni dah ramai yang beralih arah kepada rawatan alternatif selain ubat kan. Salah satunya ialah Resveratrol. Kalau buat pencarian dengan encik google banyak sangat manfaatnya. Tapi, MV hanya rajin nak kongsikan 5 Manfaat Resveratrol sahaja.

October 2016 15
Kelas Sarapan Minda Bersama Blogger Eizil
Posted By : noriza rahman

Hari ni anak-anak bangun dengan gembiranya sebab nak pergi main kat playground shakeli (baca shaklee ye). Diorang tak tahu yang ibunya ni lebih excited sebab nak sarapan minda bersama blogger Eizil. MV pernah jumpa blogger Eizil ni

September 2016 22
Sental Whitehead dan Blackhead Punca Jerawat
Posted By : noriza rahman

Sental Whitehead dan Blackhead Punca Jerawat | Dush Dush Dush to JERAWAT!👊👊👊 Runsing kan korang bila jerawat buat persinggahan kat muka? Tambah lagi bila jerawat merah bernanah tersembul naik belum kira jerawat yang besar gedabak lagi tu. Sental