January 2017 12
Ajaibnya Doa Sehingga Mampu mengubah Takdir. Maka Berdoalah!
Posted By : noriza rahman
Comments Off on Ajaibnya Doa Sehingga Mampu mengubah Takdir. Maka Berdoalah!

Aku ni ada penyakit ‘lupa’ tapi jauh sekali jika nak disamakan dengan nyanyuk atau nama glemernya Alzheimer. Kisah awal tahun ni. Aku LUPA TUTUP SUIS IRON Setiap kali aku iron baju, tabiat yang sukar nak

January 2017 09
Setiap Hari Pastikan Kita Meluahkan Ucapan Terima Kasih
Posted By : noriza rahman
Comments Off on Setiap Hari Pastikan Kita Meluahkan Ucapan Terima Kasih

Tidak ramai yang ringan mulut mengucapkan “Terima Kasih”. Masih ramai yang bakhil untuk menuturkannya. Seolah olah menyimpan sejongkong emas didalam mulut. Padahal ucapan ini tak sampai seminit pun untuk kita luahkannya. Badan yang letih akan

December 2016 28
5 Fasa Peringkat Penyakit Buah Pinggang Kronik
Posted By : noriza rahman

Setiap tahun, semakin bertambah individu yang mengalami masalah berkaitan kegagalan buah pinggang. Terdapat dua jenis kegagalan buah pinggang. Penyakit buah pinggang kronik juga dikenali sebagai kegagalan buah pinggang kronik di mana seseorang itu kehilangan fungsi buah pinggang.

December 2016 25
Family Inspires Infinite Possibilities Learnings
Posted By : noriza rahman
Comments Off on Family Inspires Infinite Possibilities Learnings

Aku suka buka Youtube tengok iklan Thailand. Ada satu kisah tu memang membuatkan aku menangis juga lah. Kisah seorang anak yang suka makan nanas, mencuba untuk mengupas sendiri buah tu. Setelah berkali kali dicuba tetap

December 2016 24
Herba untuk Cuci Buah Pinggang Serendah RM1
Posted By : noriza rahman

Bila bicara tentang pembersihan buah pinggang, ramai yang menggambarkan seperti mencuci kereta, atau seperti mencuci pakaian menggunakan mesin basuh. Malangnya, pembersihan buah pinggang tidak begitu mudah. Pembersihan buah pinggang Buah pinggang adalah organ yang sangat

December 2016 20
Jenis-jenis Kegagalan Buah Pinggang
Posted By : noriza rahman

Bila sebut sahaja kegagalan buah pinggang, pastinya ramai yang gerun bukan? Jika ada sejarah keluarga yang menghidapi penyakit ini, sudah tentu langkah-langkah prevention perlu di beri perhatian. Bila ahli keluarga atau orang yang dekat dengan